Za opłatą od 6,67 zł do 9,99 zł za miesiąc – w zależności od długości zakupionego abonamentu – kupujący mogą korzystać z darmowego odbioru przesyłek z paczkomatów oraz kuriera InPost. Darmowa dostawa dotyczy zamówień powyżej 40 zł dla produktów oznaczonych „Premium”, dostępnych na platformie empik.com. Dla wszystkich klientów bezpłatna dostawa dostępna jest zaś w przypadku zakupów za kwotę od 200 zł. – Nasze usługi InPost idealnie wpisują się w potrzeby kupujących online – takie jak wygoda oraz łatwa dostępność. Wierzymy, że  współpraca przy programie Empik Premium będzie cieszyć się dużą popularnością i zwiększy wolumen przesyłanych paczek – komentuje Rafał Brzoska, prezes InPostu.

CZYTAJ TAKŻE: Maszyny do odbioru paczek wchodzą na Łotwę

Z badań wynika, że 63 proc. kupujących onine deklaruje, iż najczęściej korzystają z usług oferowanych przez InPost. – To najwyższy wynik wśród wszystkich firm logistycznych działających w Polsce – podkreśla Brzoska. Jednocześnie InPost jest drugą najbardziej rozpoznawalną firmą kurierską w Polsce – 92 proc. konsumentów zna tę markę, a 55 proc. wskazuje ją spontanicznie. Co więcej, 52 proc. kupujących w internecie twierdzi, że paczkomaty to najczęściej wybierana forma dostawy towaru. W 2018 roku InPost zrealizował ponad 86 mln dostaw, czyli o ponad 52 proc. więcej niż wcześniej. W tym okresie liczba przesyłek do paczko matów skoczyła o 56 proc.