UPS z rekordowym wzrostem przychodów

W trzecim kwartale skonsolidowane przychody spółki wyniosły 21,2 mld dol., o 15,9 proc. więcej w stosunku do takiego samego okresu roku poprzedniego.

Średnia dzienna liczba paczek globalnie powiększyła się o 13,5 proc., natomiast zysk netto w kwartale wzrósł o 11,8 proc. do 2 mld dol. – Pozytywny wpływ na nasze wyniki miał silny popyt na przesyłki z Azji, a także wzrost zapotrzebowania na nasze usługi ze strony małych i średnich przedsiębiorstw – oceniła dyrektor generalna UPS Carol Tomé.

Segment obsługujący w USA zwiększył średnią dzienną liczbę przesyłek o 13,8 proc. do 13,2 mld dol., przy marży operacyjnej na poziomie 8,3 proc. W segmencie międzynarodowym średnia dzienna liczba przesyłek wzrosła o 12,1 proc. do 4 mld dol., przy marży operacyjnej 23,6 proc. Przychody ze spedycji i dostaw powiększyły się o 16,5 proc. do 3,9 mld dol.

Spółka nie publikuje prognoz ze względu na niepewność co do terminu i tempa poprawy sytuacji gospodarczej. „Spółka nie jest w stanie przewidzieć wpływu pandemii koronawirusa na swoją działalność ani czasu jej trwania i nie może racjonalnie oszacować wyników swojej działalności operacyjnej w kolejnych kwartałach” napisała w komunikacie. UPS podał, że ogranicza koszty.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Firmy dłużej czekają na pieniądze

Co czwarta firma w Polsce ma przeterminowane należności. To złe wieści dla przedsiębiorstw transportowych. ...

Protest przeciwko protestowi: w obronie Ubera

W mediach społecznościowych skrzykują się przeciwnicy ograniczania pośredników w przewozach, takich jak np. Uber ...

Marcowe rejestracje ciężarówek zmalały o ponad jedną trzecią.

Nadchodzące miesiące przyniosą pogłębienie spadku. Nadzieja w branży budowlanej i komunalnej. W marcu rejestracje ...

Przewoźnicy przeżywają gazowy boom

Przedsiębiorcy kupują coraz więcej ciężarówek na LNG. Są najbardziej opłacalne w przewozach po Niemczech. ...

Drony wlatują do firm. Logistykę czeka rewolucja

Fabryka Seata zaczęła używać bezzałogowców do dostaw podzespołów z oddalonego o 4 km magazynu. Biznes ...

Myto po przejęciu: taniej czy drożej?

NIK zarzuca wzrost kosztów obsługi systemu viaTOLL, a GITD wskazuje, że Izba w swoich ...