Poczta Polska podpisała nową umowę z firmą Żabka Polska, na mocy której spółki przeprowadziły integrację technologiczną. Ułatwi ona obsługę klientów odbierających i nadających paczki w sklepach tej sieci handlowej. Poczta zapowiada, że podobne rozwiązania będą w przyszłości wprowadzane we współpracy z innymi partnerami.
W nowym modelu współpracy systemy operacyjne Poczty Polskiej i Żabki będą komunikować się bezpośrednio. Przejście z trójstronnego modelu współpracy na dwustronny (bezpośredni) zwiększy efektywność, poprawi kontrolę nad operacjami oraz da możliwość szybszego reagowania na potrzeby klientów.
Korzystna współpraca
Poczta Polska współpracuje także z siecią Biedronka, przy sklepach partnera znajduje się tysiąc automatów. „Wcześniejsza forma współpracy, wprowadzona w lipcu 2021 r. trwała przez kilkanaście miesięcy i została zakończona w związku ze zmianami prawnymi dotyczącymi handlu w niedziele” informuje biuro prasowe Poczty Polskiej.
Czytaj więcej
Unijni eksporterzy korzystają z taniego transportu ukraińskiego, na czym cierpią polscy przedsięb...
Poczta Polska doręcza przesyłki także do placówek Grupy Eurocash: ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum, Groszek, Arhelan, Duży Ben i Euro Sklep.