Reklama
Rozwiń
Reklama

Rosną wskaźniki jakościowe Poczty Polskiej

Państwowy gracz na rynku kurierskim poprawił jakość, ale walka o klientów przenosi się do świata aplikacji.

Publikacja: 22.08.2025 12:14

Rosną wskaźniki jakościowe Poczty Polskiej

Foto: materiały prasowe

Poczta Polska pochwaliła się wzrostem jakości doręczeń. Dane z ostatnich dziewięciu miesięcy pokazują, że w segmencie paczek ekonomicznych terminowość w lipcu osiągnęła imponujący poziom 99,9%, co oznacza, że praktycznie każda przesyłka trafia do odbiorcy zgodnie ze standardem D+5 (czyli do piątego dnia po jej nadaniu). Również bez zarzutu wypadają paczki priorytetowe – 99,8% dostarczanych jest w standardzie D+3 (do trzeciego dnia po nadaniu), przewyższając tym samym ustawowe wymagania o kilka punktów procentowych. Z tych paczek 94% jest u odbiorców już następnego dnia po nadaniu. 

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Produkty i Usługi
Kompleksowa obsługa klienta
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Produkty i Usługi
Ameryka w tyle za Polską w rewolucji dostaw poza domem
Produkty i Usługi
Mleczna droga krajów nadbałtyckich
Produkty i Usługi
Kurierzy łączą siły na coraz bardziej konkurencyjnym rynku
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Produkty i Usługi
Handel internetowy sprawia, że polskie firmy sięgają po nowe rynki
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama