Aktualizacja: 12.05.2025 11:27 Publikacja: 16.12.2024 11:33
Foto: Fot. Port Hamburg/Alexander Glaubitt
25 europejskich organizacji branżowych napisało w grudniu otwarty list wskazujący na niebezpieczne punkty reformy Unijnego Kodeksu Celnego. Wysoki stopień centralizacji zarządzania odprawami celnymi budzi również obawy przeciwników federalizacji Unii.
Sygnatariusze mają wątpliwości co do bezpieczeństwa danych, zwłaszcza handlowych w tworzonym unijnym centrum danych celnych. Niepokoją się stale rosnącymi ilościami danych wymaganymi przez Komisję. Uważają, że organy celne powinny dokładnie ponownie rozważyć, które dane są rzeczywiście niezbędne i mieć na uwadze, że wymogi dotyczące danych w unijnym centrum danych celnych muszą odpowiadać procesom logistycznym w firmach.
Absurdalne przepisy o koordynacji zabezpieczenia społecznego pracowników delegowanych wysadzą w powietrze polski...
Unia przygotowuje nowe regulacje, które mogą dobić polski transport drogowy i zrujnować ZUS.
Najprawdopodobniej Parlament Europejski zaakceptuje propozycję Komisji Europejskiej i przegłosuje 3-letnie morat...
Transport drogowy został tak bardzo spętany przepisami, że Komisja Europejska rozważa ich rozluźnienie, ponieważ...
Komisja Europejska opóźniła wejście w życie niektórych wymagań ESG, jednak nie jest to dobre rozwiązanie zarówno...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas