Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 13.10.2025 17:43 Publikacja: 03.04.2025 14:58
Południowa Obwodnica Warszaw, Wał Miedzeszyński, S2 w 2024 roku
Foto: Krzysztof Nalewajko/GDDKiA
Choć tachografy inteligentne drugiej generacji (V2G2) montowane są w ciężarówkach od czerwca 2024 roku, obowiązek ich wykorzystania budzi wśród przewoźników nadal wiele niejasności. Ministerstwo Infrastruktury przypomina, że jeżeli międzynarodowy przewóz drogowy będzie odbywać się wyłącznie na terytorium UE oraz pomiędzy UE, Szwajcarią i państwami będącymi stronami umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, to zastosowanie znajdą przepisy unijne, w tym obowiązek stosowania tachografów inteligentnych wersji drugiej.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Komisja Europejska zapędziła się w kozi róg tworząc prawa ograniczające emisje CO2. Przemysł uważa, że regulację...
Prawnicy nie wiedzą, jak kwalifikować oraz szacować szkody powstałe w wyniku wieloletniego, transgranicznego kar...
Europosłowie wyjaśniają kto finansuje tzw. organizacje pozarządowe, które promują zielony pogram Komisji Europej...
ACEA: Jesteśmy sfrustrowani brakiem holistycznego i pragmatycznego planu polityki transformacji przemysłu motory...
Unia Europejska broni się przed napływem przesyłek e-handlu z Chin. To niepowtarzalna okazja dla sektora logisty...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas