Jak podaje spółka, popyt na wydawnictwa sięgnął w ub. r. 3 mln egzemplarzy. Niezmiennie, największym zainteresowaniem cieszyła się oferta adresowana do dzieci i młodzieży. Wśród pozycji dla tej grupy znalazły się: łamigłówki, albumy z naklejkami, kolorowanki, a także praktyczne kompendia wiedzy lingwistycznej i matematycznej. Łączna sprzedaż dla tej grupy odbiorców wyniosła aż 2 mln egzemplarzy.
Czytaj więcej w: Poczta przygotowuje rekordowe inwestycje
Z kolei w gronie najpopularniejszych i najchętniej kupowanych tytułów adresowanych do odbiorców dorosłych znalazła „Polska niezwykła” – praktyczny przewodnik z atlasem, zawierający zbiór atrakcyjnych turystycznie miejsc w kraju. W kategorii literatury obyczajowej najlepiej sprzedawały się dwie pozycje autorstwa Heather Morris: „Podróż Cilki” oraz „Tatuażysta z Auschwitz”. Książki te już po raz kolejny znajdują się w czołówce tytułów najchętniej nabywanych w sieci dystrybucyjnej Poczty.
Czytaj więcej w: Amazon: możemy wydrukować nawet jedną książkę
Łączna sprzedaż literatury dla osób dorosłych w 2020 r. wyniosła prawie 1 mln egzemplarzy. PP deklaruje, iż zamierza poszerzać ofertę wydawniczą. Operator zaznacza, że posiada największa sieć dystrybucyjną w kraju (7,5 tys., z czego 5,3 tys. zlokalizowanych w małych miejscowościach).