Bieżący rok z uwagi na pandemię wzmocnił wizerunek kierowcy zawodowego. – Gdy w wielu krajach gospodarka była całkowicie zamrożona, kierowcy urośli do roli współczesnych bohaterów. Rozwozili towar, także do państw najbardziej dotkniętych pandemią. Miano bohaterów naszych czasów jest w pełni zasłużone – uważa dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Małgorzata Kulis.
Im więcej chętnych tym lepiej
– Zachęcam, aby więcej firm objęło patronat nad akcją „Profesjonalni kierowcy”, bo efekt skali pomoże w dotarciu do jak najszerszej grupy młodych ludzi. Pomoże też w zniwelowaniu luki brakujących 100 tys. kierowców zawodowych – apeluje Małgorzata Kulis.
Czytaj więcej w: Komórki przyczyną wypadków drogowych
Volvo Trucks wraz z Continental Opony Polska, MJM Brokers, Volvo Financial Services, Ergo Hestią i MAK Ubezpieczenia przeszkoliło do tej pory bezpłatnie 900 osób i tyle wydało certyfikatów „Profesjonalnego kierowcy”. Zgłoszeń na kursy było o wiele więcej, bo ponad 2 tys.