Reklama
Rozwiń
Reklama

Długie kolejki po lokomotywy

Przewoźnicy czekają 3 lata na odbiór nowej lokomotyw i największy ich europejski dostawca właśnie rozbudowuje zakład.

Publikacja: 03.04.2023 12:21

Długie kolejki po lokomotywy

Siemens Mobility

Foto: Siemens Mobility

Przewoźnicy kolejowi biją się o lokomotywy, których brakuje. Największy dostawca tego typu taboru w Europie, Siemens Mobility ma także kolejkę chętnych i wydłużył czasy dostaw z roku ponad 2 lata temu do 3 lat obecnie. 

Szczególnym wzięciem cieszą się lokomotywy wielosystemowe, szczególnie przydatne w obsłudze przewozów międzynarodowych. Siemens właśnie ogłosił zwiększenie o 60 proc. do 80 tys. kw. powierzchni fabryki produkującej takie pojazdy. Powstanie na linia produkcyjna. – Zwiększone moce produkcyjne pozwolą nam zwiększenie produkcji i zaspokojenie rosnącego zapotrzebowania rynku w Europie. Będziemy teraz mogli budować w Allach ponad 300 lokomotyw rocznie i tworzyć nowe, wysoko wykwalifikowane wykwalifikowanych pracowników – wyjaśnia CEO pionu Rolling Stock w Siemens Mobility Albrecht Neumann. 

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Szynowy
Przewoźnicy intermodalni sięgają do Turcji
Szynowy
CPK sięga po kapitały komercyjne na zakup pociągów
Szynowy
Europejski rynek producentów taboru kolejowego potrzebuje konsolidacji
Szynowy
Dobry sierpień dla PKP Cargo, słaby dla rynku
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Szynowy
Na kolejach ruch rośnie, na drogach stabilnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama