Reklama
Rozwiń
Reklama

Długie kolejki po lokomotywy

Przewoźnicy czekają 3 lata na odbiór nowej lokomotyw i największy ich europejski dostawca właśnie rozbudowuje zakład.

Publikacja: 03.04.2023 12:21

Długie kolejki po lokomotywy

Siemens Mobility

Foto: Siemens Mobility

Przewoźnicy kolejowi biją się o lokomotywy, których brakuje. Największy dostawca tego typu taboru w Europie, Siemens Mobility ma także kolejkę chętnych i wydłużył czasy dostaw z roku ponad 2 lata temu do 3 lat obecnie. 

Szczególnym wzięciem cieszą się lokomotywy wielosystemowe, szczególnie przydatne w obsłudze przewozów międzynarodowych. Siemens właśnie ogłosił zwiększenie o 60 proc. do 80 tys. kw. powierzchni fabryki produkującej takie pojazdy. Powstanie na linia produkcyjna. – Zwiększone moce produkcyjne pozwolą nam zwiększenie produkcji i zaspokojenie rosnącego zapotrzebowania rynku w Europie. Będziemy teraz mogli budować w Allach ponad 300 lokomotyw rocznie i tworzyć nowe, wysoko wykwalifikowane wykwalifikowanych pracowników – wyjaśnia CEO pionu Rolling Stock w Siemens Mobility Albrecht Neumann. 

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Szynowy
Dobry sierpień dla PKP Cargo, słaby dla rynku
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Szynowy
Na kolejach ruch rośnie, na drogach stabilnie
Szynowy
Polscy producenci: od sterowników po sterowanie kolejowe
Szynowy
Stadler: Alstom wprowadził w błąd PKP Intercity
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Szynowy
Powolutku naczepy trafiają na tory
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama