Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 01:51 Publikacja: 03.04.2023 12:21
Siemens Mobility
Foto: Siemens Mobility
Przewoźnicy kolejowi biją się o lokomotywy, których brakuje. Największy dostawca tego typu taboru w Europie, Siemens Mobility ma także kolejkę chętnych i wydłużył czasy dostaw z roku ponad 2 lata temu do 3 lat obecnie.
Szczególnym wzięciem cieszą się lokomotywy wielosystemowe, szczególnie przydatne w obsłudze przewozów międzynarodowych. Siemens właśnie ogłosił zwiększenie o 60 proc. do 80 tys. kw. powierzchni fabryki produkującej takie pojazdy. Powstanie na linia produkcyjna. – Zwiększone moce produkcyjne pozwolą nam zwiększenie produkcji i zaspokojenie rosnącego zapotrzebowania rynku w Europie. Będziemy teraz mogli budować w Allach ponad 300 lokomotyw rocznie i tworzyć nowe, wysoko wykwalifikowane wykwalifikowanych pracowników – wyjaśnia CEO pionu Rolling Stock w Siemens Mobility Albrecht Neumann.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Zamknięta z powodu manewrów Zapad granica z Białorusią wstrzymuje wart 30 mld dol. rocznie chiński eksport do Un...
Eksport do Chin jest obaczony ryzykiem wynikającym z uwarunkowań politycznych i gospodarczych. Jego wielkość zma...
Można kupić decyzję środowiskową pozwalającą na wniesienie terminalu intermodalnego w Emilianowie pod Bydgoszczą.
Polacy ruszyli na wakacje, zapełniły się pociągi, zniknęła konkurencja przewoźnika dalekobieżnego z regionalnymi...
Pesa stawia na wodór i dokonała pierwszego regularnego przejazdu lokomotywy wodorowej. Alstom zaś wygrał duży ko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas