Należąca do Belgijskiej Poczty spółka Radial Poland otworzyła siedzibę i magazyn centralny o pow. 9,3 tys. mkw. (klasa A+) w Pruszkowie (na terenie MLP II Pruszków), gdzie pracuje 150 osób. Magazyn pod szyldem Radial rozpoczął działalność operacyjną we wrześniu.
Czytaj więcej w: Fulfilment: najszybciej rosnąca gałąź logistyki
Przygotowuje w nim zamówienia online B2C i B2B do około 50 państw na świecie. – Radial zapewnia klientom nie tylko pełną obsługę logistyczną ich sieci e-commerce w zakresie fulfillmentu oraz zarządzania dostawami, ale wspiera ich także w konkurowaniu i wchodzeniu na nowe rynki e-handlu. Dla firm, które planują ekspansję na rynkach zagranicznych, może być to nowa droga do realizacji tego celu, gdyż nasze systemy pozwalają przy jednej integracji na łatwy i szybki dostęp do usług w kolejnych centrach Radial zlokalizowanych w innych częściach świata. Dostarczamy pełną obsługę fulfillmentową transportu, w tym również wysoce wydajną obsługę zwrotów, zapewniając szybką gotowość towarów do ponownej sprzedaży” – opisuje dyrektor obiektu i jednocześnie członek zarządu Radial Poland Tomasz Okowiak.
Czytaj więcej w: Kosztowne zwroty e-handlu
Polski magazyn korzysta z międzynarodowego doświadczenia i wewnętrznego transferu wiedzy grupy bpost na całym świecie. – Oferujemy pełną gamę usług fulfillment włącznie z różnorodnymi usługami VAS, takimi jak chociażby projektowanie opakowań dla e-com czy druk cyfrowy i offsetowy. Nasi klienci mają dostęp do wiodącej na świecie technologii zarządzania zamówieniami dla omnichannel w ramach Radial Order Management, a być może w niedalekiej przyszłości także do technologii płatności oraz inteligentnej ochrony przed oszustwami – wymienia dyrektor sprzedaży CEE w Radial Mariusz Możdżyński.