Sprzedaż w e-handlu w USA wzrosły w 2020 roku o 44 proc. do 861 mld dol., wynika z danych sporządzonych przez dgitalcommerce360.com. To niemal 3-krotnie większa dynamika niż w 2019 roku.

Czytaj więcej w: E-handel spodziewa się w tym roku 40-procentowego wzrostu

Digitalcommerce360.com zapewnia, że nigdy w historii e-handel nie rósł w USA w dwucyfrowym tempie jak w ubiegłym roku. Udział internetowego handlu w całości sprzedaży w USA sięgnął 21,3 proc., gdy rok wcześniej wyniósł 15,8 proc., a w 2018 roku 14,3 proc.

Czytaj więcej w: Intermodal świetnie rozwija się w pandemii

Gdyby nie było pandemii, tak dużą sprzedaż e-handel zanotowałby dopiero w 2022 roku.

Sprzedaż detaliczna powiększyła się o 6,9 proc. do 4,04 biliona dol. i jest to największy wzrost od 1999 roku. Ta wielkość nie obejmuje wydatków w restauracjach oraz zakupu samochodów.