Czy kryzys widoczny jest w danych Webfleet Solutions?
Telematyka to rozwijający się biznes. Kryzys w 2008 roku pozwolił telematyce na odbicie. Wcześniej refleksja nad korzyściami płynącymi z telematyki była ograniczona, natomiast w kryzysie stało się oczywiste, że dzięki niej można lepiej prowadzić firmę, że zwiększa ona bezpieczeństwo transportu i pozwala lepiej wykorzystać aktywa.
Pandemia też pomogła w popularyzacji telematyki?
Pandemia przybliżyła świat cyfrowy i mam wrażenie, że z jej powodu wiele firm zdecydowało się na digitalizację. Ponadto nowe pokolenie przejmuje firmy i jest otwarte na narzędzia cyfrowe. Firmy chcą zużywać mniej zasobów i to kolejny etap adaptacji cyfryzacji i trend w telematyzacji rynku TSL.
Czytaj więcej
Ukraińska konkurencja daje się we znaki przedsiębiorcom transportu drogowego. Zachodniopomorskie Stowarzyszenia Przewoźników Drogowych zapowiada protest w Szczecinie.