GLS uruchomił w Krakowie punkt Szybkiej Paczki, który jest jednak inny niż pozostałe w sieci. Ma on bowiem dodatkową funkcję stacji przeładunkowej dla dostaw realizowanych rowerem kurierskim.
Pierwszy firmowy punkt Szybkiej Paczki miał premierę wiosną ub. r. w Poznaniu. Pilotaż zdał egzamin. – Z miesiąca na miesiąc notujemy znaczące wzrosty w liczbie obsługiwanych paczek. Rozwój sieci punktów Szybkiej Paczki to dla nas cel strategiczny. Dążymy do tego, by oferować szeroki wachlarz nowoczesnych usług i działać w elastycznym modelu – mówi Małgorzata Markowska, marketing manager GLS Poland.
Czytaj więcej w: Kurierzy pokrzepieni finansowo
Stacja GLS jest wyposażona m.in. w punkt pakowania, a nawet przymierzalnię (to ukłon w stronę osób zamawiających online odzież). Poza tym klienci mają tu możliwość odbioru i nadawania przesyłek za pobraniem, a płatności można dokonywać kartą lub Blikiem.
Natomiast już od 10 lat rozwija się sieć punktów nadania i odbioru Szybka Paczka/ ParcelShop GLS prowadzonych przez partnerów firmy, których liczba w całej Polsce przekroczyła 1 tys. – To ważny element usług kurierskich. Systematyczna rozbudowa sieci punktów nadania i odbioru, znajdujących się w dogodnych lokalizacjach, pozwala nam być blisko klientów – podkreśla Markowska.
Czytaj więcej w: Rośnie popularność cyfrowej korespondencji na Poczcie