To specjalne automaty zlokalizowane przed sklepami, w których można przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, odebrać także wielkogabarytowe przesyłki. Obecnie na polskim rynku dostępne są 24 takie maszyny, ale sieć właśnie ogłosiła, że planuje, by do końca przyszłego roku bricomaty pojawiły się obok każdego supermarketu Bricomarche w naszym kraju.
Czytaj więcej w: Przesyłki za 2 złote
Z danych sieci wynika, że zainteresowanie specjalnymi boksami do odbioru towarów kupionych online szybko rośnie. Blisko 80 proc. ankietowanych twierdzi, że to atrakcyjna opcją odbioru zamówień.
– Bricomaty cieszą się coraz większym zainteresowaniem klientów, dlatego udoskonalamy to rozwiązanie, aby jak najlepiej spełniało oczekiwania kupujących. Zmieniamy i optymalizujemy układ boksów, żeby dopasować je do potrzeb klientów. Ponadto przygotowaliśmy dodatkowe niestandardowe moduły dla sklepów, w których ta forma odbioru jest szczególnie popularna – komentuje Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna sieci Bricomarche w Polsce. I podkreśla, na koniec br. w sieci ma być już ponad 50 bricomatów.
Czytaj więcej w: Rynek dostaw KEP „poza domem”