Aktualizacja: 28.04.2025 01:42 Publikacja: 17.03.2025 10:33
Foto: mat.prasowe
Minął okres magazynowej gorączki wywołanej pandemią. Klienci tną zapasy, a dzierżawcy magazynów zostają bez przychodu. – Firmy transportowe podjęły decyzję rozwoju w segmencie magazynowym bez analizy ryzyka. Mają teraz podwójny problem, bowiem zmalał zarówno rynek magazynowy jak i transportowy – wskazuje odpowiedzialny za logistykę kontraktową w Paul Schockemöhle Logistics Polska Andrzej Bekierski.
Przyznaje, że odradza przewoźnikom otwierania biznesu magazynowego. – Chyba że jest na ręku 5-8-letni kontrakt magazynowy. Jeśli nie ma go, lepiej zaczekać. Duzi gracze mają wypełnione magazyny i wejście nowych to spore ryzyko, tym bardziej, że rynek magazynowy jest wolno rotujący, o długiej stopie zwrotu – podkreśla Bekierski.
Kurierska firma odnowiła umowę z litewską spółką Vinted, zapewniając sobie dopływ przesyłek do sieci kurierskiej...
Przedsiębiorcy ukraińscy pamiętają o weteranach wojny, firma kurierska wdrożyła dla nich nowe urządzenia ułatwia...
Firmy kurierskie inwestują w nowe technologie sortowania paczek, aby sprawniej rozdzielać małe przesyłki.
Przekonują, że nie jest to wyłącznie przedświąteczne ożywienie. Jednak trudno stawiać prognozy na nadchodzące kw...
Orlen Paczka podwoił liczbę doręczeń, bowiem e-sklepy szukają alternatywy dla wiodącego dostawcy usług kurierski...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas