Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 09:47 Publikacja: 17.03.2025 10:33
Foto: mat.prasowe
Minął okres magazynowej gorączki wywołanej pandemią. Klienci tną zapasy, a dzierżawcy magazynów zostają bez przychodu. – Firmy transportowe podjęły decyzję rozwoju w segmencie magazynowym bez analizy ryzyka. Mają teraz podwójny problem, bowiem zmalał zarówno rynek magazynowy jak i transportowy – wskazuje odpowiedzialny za logistykę kontraktową w Paul Schockemöhle Logistics Polska Andrzej Bekierski.
Przyznaje, że odradza przewoźnikom otwierania biznesu magazynowego. – Chyba że jest na ręku 5-8-letni kontrakt magazynowy. Jeśli nie ma go, lepiej zaczekać. Duzi gracze mają wypełnione magazyny i wejście nowych to spore ryzyko, tym bardziej, że rynek magazynowy jest wolno rotujący, o długiej stopie zwrotu – podkreśla Bekierski.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Operatorzy pocztowi obiecują w najbliższym czasie przywrócenie możliwości wysyłki i clenia paczek do Stanów Zjed...
Na zyskownej trasie USA – Unia Europejska pojawi się InPost. Dla spółki zmiany regulacji celnych są szasną na no...
Na rynku pojawiło się rozwiązanie, które może być atrakcyjne dla klientów indywidulanych. Rynek wkrótce zweryfik...
Państwowy gracz na rynku kurierskim poprawił jakość, ale walka o klientów przenosi się do świata aplikacji.
Kurierzy montują w Polsce każdego roku tysiące automatów paczkowych. Chcą przyciągnąć nimi do współpracy najwięk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas