Kiedy pan otwiera fabrykę Siemensa w Polsce?
Siemens inwestuje w rozwój potencjału ludzkiego i zakładów w Polsce od ponad 30 lat. Planujemy to kontynuować. Takie decyzje zawsze muszą być przemyślane w świetle sytuacji biznesowej oraz średnio- i długoterminowej perspektywy ekonomicznej.
O wszystkim będą decydowały wygrane przetargi. Polska ma duży potencjał – dotyczący sprzedaży nie tylko lokomotyw, ale i zespołów trakcyjnych. Siemens ma szeroką ofertę technologiczną od pojazdów po rozwiązania dla infrastruktury i różne platformy cyfrowe. To mnie bardzo interesuje i chciałbym tę wiedzę i swoje kilkunastoletnie doświadczenie z branży przenieść i wykorzystać na polskim rynku.
Czytaj więcej
Dla e-handlu kluczowa jest ostatnia mila, która jest kosztowana, a także wpływa na ocenę jakości całego procesu zakupu.
Polscy producenci produkują zespoły trakcyjne na coraz wyższe prędkości, przygotowują wielosystemowe lokomotywy, pojawiła się lokalna oferta ETCS, podobnie jak systemów biletowych. Uda się wejść na tak konkurencyjny rynek?