Spółka Speedmail rok 2021 zakończyła 20-proc. wzrostem sprzedaży liczonej rok do roku. To tylko o 4 punkty procentowe mniej niż w poprzedzającym wybuch pandemii roku 2019. W minionym roku spółka pozyskała ponad 70 nowych nadawców masowych, w tym urzędy miast i gmin, przedsiębiorstwa wodociągowe i spółki komunalne, firmy dystrybucyjne, banki. Jednym z przykładów może być Urząd Miasta Krakowa, dla którego Speedmail zobowiązał się dostarczyć w ciągu 12 miesięcy ponad 120 tys. przesyłek pocztowych. Spółka przedłużyła także m.in. kontrakt z firmą ubezpieczeniową Generali Polska oraz nawiązała współpracę z kolejnymi dużymi nadawcami. – Liczymy, że rok 2022 zakończymy jeszcze lepszym wynikiem – przekonuje prezes zarządu Speedmail Janusz Konopka. 

Czytaj więcej

Polskie sklepy czekają puste półki, zabraknie kierowców z Ukrainy

Największy udział w strukturze jej sprzedaży stanowi branża bankowo-finansowa (20 proc.). Tuż za nią plasuje się telekomunikacja (14 proc.).  Najbardziej dynamiczny wzrost ubiegłego roku dotyczył administracji publicznej, która dziś stanowi ok. 11 proc. w strukturze sprzedaży firmy. Jednym z kół napędowych całej branży pocztowej jest dziś branża windykacyjna. Znajduje to odzwierciedlenie w strukturze sprzedaży Speedmail, gdzie znajduje się ona na piątym miejscu z wynikiem 9 proc. Wśród pozostałych segmentów obsługiwanych przez spółkę znajdują się m.in.: fundacje, media, branża wydawnicza, medyczna oraz obszar e-commerce. 

Czytaj więcej

Uchodźcy z Ukrainy uratowani dzięki linii szerokotorowej

Spółka posiada ponad 100 placówek, z których najnowsze są w Mrągowie, Wałczu, Bielawie, Kłodzku i Koziegłowach.