Etyka i zysk: jak odpowiedzialny biznes staje się nieodłączną częścią nowoczesnej strategii przedsiębiorstw
Wpływ biznesu nie ogranicza się tylko do ilości dostarczanych dóbr, płaconych podatków, czy liczby oferowanych miejsc pracy. Sposób prowadzenia działalności gospodarczej wpływa na środowisko, funkcjonowanie społeczeństwa, a nawet na standardy współpracy między organizacjami. Dlatego idea odpowiedzialnego biznesu staje się coraz ważniejsza zarówno dla przedsiębiorstw, jak i dla prawodawców. Jej wdrażanie pozwala firmom osiągnąć na rynku przewagę konkurencyjną. Zgodnie z danymi SAP Insights z lat 2021-2022 już 72 proc. przedstawicieli 29 branż uważa, że zrównoważony rozwój przyczynia się do ich zróżnicowania konkurencyjnego.
Efektywna sprzedaż wielokanałowa potrzebuje wsparcia profesjonalistów
Już w 2027 roku co czwartą złotówkę na zakupy wydamy w sieci. Handlowcy, którzy chcą przetrwać, muszą zacząć pracować nad strategią wielokanałowej sprzedaży. Jak w tej chwili wygląda sektor omnichannel? Jakie wyzwania stoją przed firmami, które zdecydują się rozwijać wielokanałową sprzedaż? Odpowiedzieć na te pytania spróbowali eksperci zgromadzeni przez FM Logistic. Konkluzje z przeprowadzonych badań opublikowano właśnie w raporcie Łańcuch dostaw omnichannel. Tworzenie harmonijnych doświadczeń klienta.
Branża logistyczna po najintensywniejszym czasie w roku
Kilkudziesięcioprocentowe przyrosty peakowe – tak branża logistyczna kończy rok 2023. Końcówka listopada i grudzień to najintensywniejszy czas w roku dla firm kurierskich. Biorąc pod uwagę wysoki odsetek klientów kupujących przez internet (79 proc. Polaków), większość przesyłek to te z sektora B2C.
Ponad 25 000 punktów DPD Pickup – DPD Polska tworzy największą sieć out-of-home w Polsce
DPD Polska oferuje Klientom szeroki i wygodny wybór możliwości nadań i odbiorów paczek poza miejscem zamieszkania w ramach sieci DPD Pickup. 2023 rok firma zamknie z 26 tysiącami punktów DPD Pickup, w tym 6 tys. automatów paczkowych. Ambitne plany dalszego rozwoju sieci obejmują także przyszły rok, ze szczególną koncentracją na budowaniu pozytywnych doświadczeń Klientów sprzedających i kupujących on-line.